Post by haszootereser on Feb 19, 2022 10:28:28 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ Rush Royale: Tower Defense TD ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Rush Royale: Tower Defense TD IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ tillade snyderi ▞▞▞
▞▞▞ Rush Royale: Tower Defense TD 2022 version ▞▞▞
Spillet er anstændigt, MEN det betaler sig meget at vinde. Du skal enten se tonsvis af annoncer dagligt eller bruge latterlige mængder penge for at være en smule konkurrencedygtig. Også held er en alt for stor faktor.
Ok spil. Men ødelægger af spillere der dukker op hver weekend med høj lvl kort, men de har aldrig vundet en kamp.
Sjovt spil, i det mindste tidligt, men det spammer dig med pop-ups, køb dette, og du skal se tilføjelser for eventuelle "gratis" belønninger. Og det er alt 😂 Jeg så 30 tilføjelser den første spilledag for at kunne få min daglige kiste osv. Så løb spillet tør for tilføjelser, og jeg kunne ikke længere modtage nogen form for belønninger.... Tool meget tilføjer! Udover den vanvittige mængde tvungen tilføjelsesur, så er det et godt spil.
Masser af sjov. P2W kan lide de fleste mobilspil, men det er sjovt!
Elsker dette spil, det er fedt og enkelt, men samtidig så meget til det.. fantastisk arbejde
Efter min mening smed de dette spil i skraldespanden, alt betaler sig for at vinde nu, og deres priser er helt uhyrlige. For eksempel $12 for premium-passet, der skal købes igen hver 30. dag. Og hvis du vil have de gode legendariske kort, er tilbuddet for det $65-$70 for 1 kort. Det mest uhyrligt prissatte spil, jeg nogensinde har spillet. De kom også for nylig ud med "gaver", men gæt hvad du skal betale $15 for at få dem. Lige greb om penge ville ikke engang gider at fortsætte med at spille.
Kunne du implementere en genbrugstårn funktion til som f.eks. 50 % mana givet tilbage eller en switch tower-funktion, da jeg hader det, når du sidder fast og ikke kan gøre noget, især når du får gang i et godt spil, det er en lille nedtur i spillet, at vi ikke har denne funktion, men alt i alt et godt spil. Kan du overveje denne idé.
Spillet er sjovt og nyd det, men problemet er ressourcer. Bryst og gevinst vil ikke give dig mange belønninger.
Det er lidt træls når ens klan leder ikke har været på i tre dage, man vil gerne forlade klanen men kan ikke fordi man er " first mate " Det er nu lidt træls når man gerne vil i en anden klan, kan i muligvis gøre noget ved det? 😔
Hero Tycoon رول پلیئنگ woi
Jeg elsker det generelt, men siden de sidste 2 opdateringer har det alt for mange fejl!! Mit spil vil fejle og bare fryse! Genoptager aldrig. Jeg er nødt til at rydde appen og genindlæse spillet, og HVER GANG har jeg mistet sandaler eller trofæer uden grund! Det gør det umuligt at bestige ligaer. Venligst fix dette ASAP! Efter at have brugt penge på kort og tilbud forventer jeg i det mindste, at spillet ikke fryser på mig sådan her. Også denne fejl sker mindst to gange om dagen!
Du skal virkelig tilføje en funktion, der tillader spillere. Du ved, os mennesker, der BETALER for spillet. For at undgå at blive parret med visse enheder. IE shaman. Idioter uden mening at spamme dette og spilde min tid. Eller! Du skal kende DIT spil og stoppe parspillere, der ikke har brug for shaman......
Rush Royale: Tower Defense TD रणनीति oeaj
Jeg hader funktionerne ved at fusionere. Hvis uanset hvad det vil være tilfældigt, så burde vi være i stand til at flette alle, der er på samme rang. Flere mennesker har det samme problem. Jeg faldt min vurdering, fordi jeg er ved at forlade spillet alle sammen
Pvp & co-op 👌👍
Mangler lidt mere diversitet i brugbare decks men ellers fint
God kamp!!!!!
Vanedannende. Men der er andre lignende spil med billigere kister. Men der er også andre spil med endnu flere annoncer.
Spillet var fantastisk til gratis spillere, og de seneste opdateringer har fuldstændig ødelagt chancerne for enhver gratis spiller for at kunne konkurrere med en P2W-spiller, du ødelægger langsomt dit spil, gør spillet mere afbalanceret i forhold til F2P Vs P2W. Dette berører ikke engang den faktiske latterlige prissætning for dine multiple præmier.... som begivenhederne synes praktisk talt umulige for F2P-spillere at gennemføre..... Held og lykke med robotten F2P-folk
Et forsøg på at starte "rush for glory"-begivenheden får spillet til at genstarte
Godt spil, men ligesom alle de andre. Til sidst skal du betale.
Ville have været flere stjerner, men spillet tager flere kopper, end det giver, og shamanen har fået for meget magt. I pvp u ansigt mennesker alt for høj for din rang, så er det urimeligt i sin matchmaking. Ellers et fantastisk spil
Det er godt
Frit at tabe. Betal for at vinde. Næsten mere legendarisk end normale enheder. Sikke en joke. Spil det ikke, medmindre du har meget dybe lommer.
ランダム ラッシュ・ロワイヤル - ミニタワーディフェンス 頭脳系 epn
Det er sjovt. Jeg synes, det er interessant, at man kan få nye karakterer, og det hjælper mig til at være modig.
Det eneste reelle problem, jeg har haft, er, at jeg har betalt for et heltepas, og efter en opdatering havde jeg ikke længere adgang, og det nulstillede mine fremskridt. Jeg har avataren og rammen fra den stadig, men mine behov er væk, og den vil have mig til at genopbygge den
Det er sjovt, fordi du kan slå dig sammen med mennesker og kæmpe med teamwork
Godt spil, men det er irriterende, at folk afbryder forbindelsen, når du starter co-op
Maden er god
Sjovt spil og meget underholdende🙂
opdatering: spillet fungerer fint nu. Spillet bliver ved med at gå ned, hver gang jeg starter en PVP-kamp, på min Google Pixel 5
Opdatering: Jeg er skuffet over, at spillere nu kan købe ekstra sandler. Dette ødelagde turneringen. Endnu et spil, der vender mere for at spille 2 sejre. Det dræbte det største aspekt af dette spil. Det er et fantastisk spil, men en stor skuffelse. Jeg vurderede denne som #1-appen. Ikke mere. Opdatering: 23/12/21 Jeg håber en udvikler læser dette. Når du betaler co-op, kan der være en form for straf for en spiller, der forlader? Det sker for ofte. De gør dette, bare fordi de ikke kan lide de andre spillere, der er sat op.
det plejede at være et sjovt spil, men ikke længere, medmindre du bruger mange penge, ellers har du ikke en chance for at vinde, du tænker kun på at tjene penge, tommelfingeren nedad. Og fix den fik damm lag snyder
Rush Royale: Tower Defense TD Estrategia axt
Det er sjovt med os der i begyndelsen, og du skal virkelig have held med at få dine legendekort, hvis du planlægger at være gratis at spille, da dette er et af de spil, der betaler 2 gevinster er alt. Hver gang de frigiver er umuligt at fuldføre, medmindre du køber store mængder af ædelstene, og når du når omkring 5.000 trofæer, så beslutter du dig for at stoppe. Det er ærligt talt, så betal for at vinde, udviklerne har ingen skam overhovedet.
Sandsynligheden for at få en god sammensmeltning virker forbandet lav for mig... og når jeg prøver at søge ved at downloade andre spil for at få gratis krystaller, blokerer og nægter det mig krystallen, efter jeg har afsluttet installationen og prøveversionen... Held og lykke til dem, der spiller dette spil... jeg afinstallerer det...
Fedt spil😀